خبرهای داغ:
مثبت سوژه/

روایت کارآفرین اسدآبادی از علاقه‌اش به لعاب‌کاری تا راه‌اندازی کارگاه

همدان-کارآفرین اسدآبادی با بیان اینکه تاکنون دو نفر دیگر را با خود همراه کرده و باعث کارآفرینی شده است، گفت: با کمک بسیج سازندگی توانستم کارگاه کوچکی برای خود تهیه کنم و مشغول کار شوم.
کد خبر: ۹۶۱۷۰۱۲
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
روایت کارآفرین اسدآبادی از علاقه‌اش به لعاب‌کاری تا راه‌اندازی کارگاه

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ولایی یک لعاب کار پیشرفته اسدآبادی است که کار خود را از رنگ آمیزی ساده وسایل هفت سین آغاز کرد و توانست همه آنها را یک جا به فروش برساند و همین باعث ایجاد انگیزه در او شد.

ولایی در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: با درخواست همکاری توسط آقای مهندس پوریعقوبی که خودش صاحب سبک لعاب‌کاری بود توانستم به کارگاه لعاب کاری دست یابم.

وی افزود: آقای پوریعقوبی با دیدن کارهایم از رنگ آمیزی ساده و موقتی من جلوگیری کرد و کارهای دایم لعاب را به بنده هدیه داد و همه وسایل کارگاه خود را در اختیارم قرار داد تا زمانی که به موفقیت‌های بالاتری در این کار دست یافتم.

این کارآفرین موفق اسدآبادی با بیان اینکه تاکنون دو نفر دیگر را با خود همراه کرده و باعث کارآفرینی شده است، تصریح کرد: با کمک بسیج سازندگی توانستم کارگاه کوچکی برای خود تهیه کنم و مشغول کار شوم.

وی با بیان اینکه در فکر انتقال کارگاه خود به استان همدان هستم تا به پیشرفت بالاتریبرسم، گفت: برای این کار از بسیج سازندگی درخواست وام کرده‌ام.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار